torstai 19. helmikuuta 2009

minusta

elikkäs äiti haasto mut johonki tämmöseen "paljasta itsestäsi kuus asiaa" - juttuun. täältä pesee! :D

1. luulen tulevani hulluksi lukulomalla, koska sosiaaliset kontaktit on aika vähissä, juttelin tänään jopa kissalle millaista olisi olla yksinhuoltaja-kotiäiti.

2. elämä on mulle seikkailu. nämä on näitä kliseitä, mitä kaikki hokee (ja siks oon siskon mielestä wannaberoosa), mut mä haluun kokeilla kaikkee ja nähdä maailmaa, erilaista elämää ja ihmisiä. harvemmin mua kaduttaa ne asiat, mitä oon tehny ja mokaillu, kuin ne jotka oon jättäny tekemättä uskalluksen - tai uskon - puutteen takia. nyt yritän uskaltaa armeijaan, interrailille, extempore -etelänmatkalle jne..

3. rakastan vapautta. ahdistun helposti, jos pitää suunnitella viikonloppuja eteenpäin, miettiä koulua tai ajatella illan treenejä. en ole mikään järjestelmällinen ihminen ja mun täytyy saada mennä silloin ku siltä tuntuu. onneksi mun vanhemmat on tosi joustavia, ja luottaa siihen, että me lapset selvitään. jos ei hyvin niin sitten huonosti.

4. mulla on melkei aina kuulokkeet päässä. tunneille, autolla ajaessa, lukiessa, neuloessa. viime aikoina äitin mielestä ehkä liikaaki. musiikki vaan rentouttaa mua, koska en osaa laulaa enkä soittaa. harmi vaan mun musiikkimaku on niin huono että kuuntelen surkeaa suomiräppiä :D ja leeviä.

5. haluisin festaroida koko kesän pienellä porukalla. ostettais joku rämä auto jolla selvii kesän pisteesä a pisteeseen b,c,d jne :) ei sitä lippuu joka paikkaan tarviis, vois koittaa sisään ilmanki tai sitte vaan hengailla teltta-alueella kuuntelemassa musiikkii ja tapaamassa ihmisii.

6. olis mahtavaa matkustaa omalla autolla suomen halki koko perheen voimin niinkui joskus ennen. nyt kaikki on lentämässä omiin suuntiinsa, meistä lapsista siis. ehkä me viel keretään :)

ja maam, en osaa linkittää sua! mut käykää www.unelmaelam.blogspot.com toivottavasti toi on oikein :) !

2 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia asioita.Väittäisin silti et ihan kaikkee ei kannata nähä ja kokeilla...mut periaattees ihan oikee asenne sulla. Ja romuauton hommaaminen on ehdottoman fiksu ajatus,muistuu ihan mieleeni muuan lada ja vielä hienompi datsuni :)

    VastaaPoista
  2. jeoo kiva ku joku tosta autosta on samaa mieltä! äiti ja iskä ei intoile, mutta ehkäpä mä viel saan sen auton! :) mut joo, mä kokeilen kaikkee niinku säki, tiedät sen ! :)

    VastaaPoista