lauantai 13. helmikuuta 2010

melkein vuoden kuluttua..

.. on tapahtunut paljon. wannaberoosa on saanut päähänsä ylioppilaslakin viidellä hyväksytyllä arvosanalla ja mennyt armeijaan 13.7 kainuun prikaatiin. tällä hetkellä palvelusta on takana melkein seitsemän kuukautta, eikä kotiutumisesta ole vielä kuin pieni tuulahdus puolivuosi suunnitelman lopussa. eli wannaberoosa on saavuttanut jotain, mistä oli vain voinut unelmoida; upseerikokeelaan natsat kiiltelevät m05-talvitakin etumuksessa.

mulla menee siis hyvin! suuri huolen aihe on ollut toi jalka, jossa todettiin rasitusmurtuma lonkan seudulla suunnillee tammikuun puolivälissä. se alkaa kuitenkin olla jo parempi, ja eiköhän palvelus saada suoritettua :) tänää oli rakkailla lapsilla vala, marssin siellä joukkueen varajohtajan paikalla :) ! nyt mulla on lomien jälkee lauma omia viestimiehiä.

opiskelupaikkaa pitäis alkaa taas suunnitella, enhän mä viime keväänä saanut vietyä itseäni yksiinkää pääsykokeisiin ku san kuulla että pääsen armeijaan. hienoa minä. ostettii muute äitin kaa mulle läppäri, joten nyt koitan armeijassaki saada päiviteltyä tätä blogia ja laittaa teille vähän kuvia elämästä (:

2 kommenttia: